Дякую, Ніно Яківно, за цікавий дидактичний матеріал, прекрасний конспект уроку з вивчення творчості В.Шекспіра (за планом вивчається саме в лютому). Завжди захоплююся Вашим умінням мотивувати учнів до вивчення творів, добирати цікаві запитання та завдання.
Нова українська школа вимагає нових підходів до викладання предметів. Я підтримую ідею Шарової Н.Я. про використання гри на уроках. Цікавий матеріал, нестандартні прийоми.Глибока вдячність автору.
Цікаві дидактичні ігри, які допоможуть дітям узагальнити вивчене, відчути красу слова, виховати потребу в творчості, прагнення до точності, виразності, образності власного мовлення. Дякую за наполегливу працю. Так тримати!
Дякую, Ніно Яківно, за колоритність вашого матеріалу!Мене зацікавила дослідницька робота над засобами розкриття внутрішнього світу героїв трагедії "Ромео і Джульєтта". Це дослідження допомагає учням відчути справжні почуття, так поетично показані Шекспіром. Дуже сподобалося перефразування конфлікту цієї трагедії.
Цікаві матеріали, надихають до пошуку та удосконалення своїх власних підходів. По-особливому "зачепили" питання мотивації до вивчення твору В.Шекспіра. ЖИТТЄВО, образно, символічно!!!
Щоб уникнути повторів про беззаперечно високий професійний рівень учителя і відчутний відвертий інтерес до діток і своєї роботи, скажу, що мені сподобалася форма викладу матеріалу. Урок насичений різноманітною інформацією,інноваційними вправами, залучені усі види сприйняття учнів. Учителю майстерно вдається створити атмосферу цікавого предметного обговорення, де кожен має можливість висловитись і зробити власні висновки.
Цікавий матеріал. Згодна, що до дидактичних ігор треба підходити дуже обережно. Конспект уроку прочитала на одному диханні, ніби побувала на Вашому уроці. Різні види робіт. Думаю, кожна дитина залишила щось хороше у своїй душі після такого уроку. Дякую.
Мені цікаво було переглянути ваші матеріали, Ніно Яківно. Ви чудовий вчитель - енергійний, невгамовний та творчий. В початкових класах ми розпочинаємо роботу над художнім твором: герой твору, художні засоби, тема, основна думка твору. Тому я з інтересом переглянула ваші прийоми роботи (особливо дослідження). Дякую, що ви є і ділитеся всіма своїми надбаннями. Чим більше віддаєш, тим більше отримуєш навзаєм. Успіхів вам і творчих злетів.
У кожному із нас приховані великі творчі можливості, і потрібно добре попрацювати, щоб розкрити цей потенціал. Саме так, у режимі безперервного розвитку й творчого пошуку, працює Ніна Яківна. Її уроки створюють умови для прояву творчості, самостійності, відповідальності кожного учня та формування у нього мотивації до навчання. Так тримати!
Непросто захоплююсь викладанням матеріалу на уроках Шарової Ніни Яківни, а й використовую на своїх уроках. Особливо мені цікава подана у даному уроці дослідницька робота, де учні досліджують, роблять висновки і висловлюють своє особисте ставлення. Дуже вам вдячна!
Цікавий матеріал. Дійсно, використання таких дидактичних ігор сприяють пізнавальній активності школярів, формують у них позитивне ставлення до процесу і результатів своєї праці Адже уміння побачити цікаве, здивуватися, захопитися відкриттям нового, вміння не відступати перед труднощами, прагнення відшукати відповіді на запитання, дарує дитині радість пізнання, радість творчості. Дякую!
Дякую, Ніно Яківно, за цікавий дидактичний матеріал, прекрасний конспект уроку з вивчення творчості В.Шекспіра (за планом вивчається саме в лютому). Завжди захоплююся Вашим умінням мотивувати учнів до вивчення творів, добирати цікаві запитання та завдання.
ВідповістиВидалитиЦікавий матеріал! Дякую!
ВідповістиВидалитиНова українська школа вимагає нових підходів до викладання предметів. Я підтримую ідею Шарової Н.Я. про використання гри на уроках. Цікавий матеріал, нестандартні прийоми.Глибока вдячність автору.
ВідповістиВидалитиЦікаві дидактичні ігри, які допоможуть дітям узагальнити вивчене, відчути красу слова, виховати потребу в творчості, прагнення до точності, виразності, образності власного мовлення. Дякую за наполегливу працю. Так тримати!
ВідповістиВидалитиДякую, Ніно Яківно, за колоритність вашого матеріалу!Мене зацікавила дослідницька робота над засобами розкриття внутрішнього світу героїв трагедії "Ромео і Джульєтта". Це дослідження допомагає учням відчути справжні почуття, так поетично показані Шекспіром. Дуже сподобалося перефразування конфлікту цієї трагедії.
ВідповістиВидалитиВи праві,дійсно дидактичні ігри на уроках зарубіжної літератури розвивають у дітей твочі здібності,розкривають їх можливості.Дякую вам!
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиЦікаві матеріали, надихають до пошуку та удосконалення своїх власних підходів.
По-особливому "зачепили" питання мотивації до вивчення твору В.Шекспіра. ЖИТТЄВО, образно, символічно!!!
Щоб уникнути повторів про беззаперечно високий професійний рівень учителя і відчутний відвертий інтерес до діток і своєї роботи, скажу, що мені сподобалася форма викладу матеріалу. Урок насичений різноманітною інформацією,інноваційними вправами, залучені усі види сприйняття учнів. Учителю майстерно вдається створити атмосферу цікавого предметного обговорення, де кожен має можливість висловитись і зробити власні висновки.
ВідповістиВидалитиЦікавий матеріал. Згодна, що до дидактичних ігор треба підходити дуже обережно.
ВідповістиВидалитиКонспект уроку прочитала на одному диханні, ніби побувала на Вашому уроці. Різні види робіт. Думаю, кожна дитина залишила щось хороше у своїй душі після такого уроку. Дякую.
Мені цікаво було переглянути ваші матеріали, Ніно Яківно. Ви чудовий вчитель - енергійний, невгамовний та творчий. В початкових класах ми розпочинаємо роботу над художнім твором: герой твору, художні засоби, тема, основна думка твору. Тому я з інтересом переглянула ваші прийоми роботи (особливо дослідження). Дякую, що ви є і ділитеся всіма своїми надбаннями. Чим більше віддаєш, тим більше отримуєш навзаєм.
ВідповістиВидалитиУспіхів вам і творчих злетів.
У кожному із нас приховані великі творчі можливості, і потрібно добре попрацювати, щоб розкрити цей потенціал. Саме так, у режимі безперервного розвитку й творчого пошуку, працює Ніна Яківна. Її уроки створюють умови для прояву творчості, самостійності, відповідальності кожного учня та формування у нього мотивації до навчання. Так тримати!
ВідповістиВидалитиНепросто захоплююсь викладанням матеріалу на уроках Шарової Ніни Яківни, а й використовую на своїх уроках. Особливо мені цікава подана у даному уроці дослідницька робота, де учні досліджують, роблять висновки і висловлюють своє особисте ставлення. Дуже вам вдячна!
ВідповістиВидалитиЦікавий матеріал. Дійсно, використання таких дидактичних ігор сприяють пізнавальній активності школярів, формують у них позитивне ставлення до процесу і результатів своєї праці Адже уміння побачити цікаве, здивуватися, захопитися відкриттям нового, вміння не відступати перед труднощами, прагнення відшукати відповіді на запитання, дарує дитині радість пізнання, радість творчості. Дякую!
ВідповістиВидалити