четвер, 9 лютого 2017 р.

Шарова Н.Я.,вчитель світової літератури Петрівської ЗШ І-ІІІ ст.

Дидактичні ігри на уроках зарубіжної літератури.

Розробка уроку із зарубіжної літератур 8 клас з теми; "Вплив кохання на людську особистість "

13 коментарів:

  1. Дякую, Ніно Яківно, за цікавий дидактичний матеріал, прекрасний конспект уроку з вивчення творчості В.Шекспіра (за планом вивчається саме в лютому). Завжди захоплююся Вашим умінням мотивувати учнів до вивчення творів, добирати цікаві запитання та завдання.

    ВідповістиВидалити
  2. Нова українська школа вимагає нових підходів до викладання предметів. Я підтримую ідею Шарової Н.Я. про використання гри на уроках. Цікавий матеріал, нестандартні прийоми.Глибока вдячність автору.

    ВідповістиВидалити
  3. Цікаві дидактичні ігри, які допоможуть дітям узагальнити вивчене, відчути красу слова, виховати потребу в творчості, прагнення до точності, виразності, образності власного мовлення. Дякую за наполегливу працю. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Ніно Яківно, за колоритність вашого матеріалу!Мене зацікавила дослідницька робота над засобами розкриття внутрішнього світу героїв трагедії "Ромео і Джульєтта". Це дослідження допомагає учням відчути справжні почуття, так поетично показані Шекспіром. Дуже сподобалося перефразування конфлікту цієї трагедії.

    ВідповістиВидалити
  5. Ви праві,дійсно дидактичні ігри на уроках зарубіжної літератури розвивають у дітей твочі здібності,розкривають їх можливості.Дякую вам!

    ВідповістиВидалити

  6. Цікаві матеріали, надихають до пошуку та удосконалення своїх власних підходів.
    По-особливому "зачепили" питання мотивації до вивчення твору В.Шекспіра. ЖИТТЄВО, образно, символічно!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Щоб уникнути повторів про беззаперечно високий професійний рівень учителя і відчутний відвертий інтерес до діток і своєї роботи, скажу, що мені сподобалася форма викладу матеріалу. Урок насичений різноманітною інформацією,інноваційними вправами, залучені усі види сприйняття учнів. Учителю майстерно вдається створити атмосферу цікавого предметного обговорення, де кожен має можливість висловитись і зробити власні висновки.

    ВідповістиВидалити
  8. Цікавий матеріал. Згодна, що до дидактичних ігор треба підходити дуже обережно.
    Конспект уроку прочитала на одному диханні, ніби побувала на Вашому уроці. Різні види робіт. Думаю, кожна дитина залишила щось хороше у своїй душі після такого уроку. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  9. Мені цікаво було переглянути ваші матеріали, Ніно Яківно. Ви чудовий вчитель - енергійний, невгамовний та творчий. В початкових класах ми розпочинаємо роботу над художнім твором: герой твору, художні засоби, тема, основна думка твору. Тому я з інтересом переглянула ваші прийоми роботи (особливо дослідження). Дякую, що ви є і ділитеся всіма своїми надбаннями. Чим більше віддаєш, тим більше отримуєш навзаєм.
    Успіхів вам і творчих злетів.

    ВідповістиВидалити
  10. У кожному із нас приховані великі творчі можливості, і потрібно добре попрацювати, щоб розкрити цей потенціал. Саме так, у режимі безперервного розвитку й творчого пошуку, працює Ніна Яківна. Її уроки створюють умови для прояву творчості, самостійності, відповідальності кожного учня та формування у нього мотивації до навчання. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  11. Непросто захоплююсь викладанням матеріалу на уроках Шарової Ніни Яківни, а й використовую на своїх уроках. Особливо мені цікава подана у даному уроці дослідницька робота, де учні досліджують, роблять висновки і висловлюють своє особисте ставлення. Дуже вам вдячна!

    ВідповістиВидалити
  12. Цікавий матеріал. Дійсно, використання таких дидактичних ігор сприяють пізнавальній активності школярів, формують у них позитивне ставлення до процесу і результатів своєї праці Адже уміння побачити цікаве, здивуватися, захопитися відкриттям нового, вміння не відступати перед труднощами, прагнення відшукати відповіді на запитання, дарує дитині радість пізнання, радість творчості. Дякую!

    ВідповістиВидалити